Isikuandmeid tuleb töödelda viisil, mis tagab andmete asjakohase turvalisuse, sh kaitseb ebaseadusliku või loata töötlemise eest ning juhusliku hävitamise, kaotamise või kahjustumise eest (andmeturve).
Kui Kliendil on Veebipoe või Teenuse osutamise osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@loungewear.ee või helistada telefonil: +37255645125.
Kõik Teenuse osutamisega seotud pretensioonid ja kahjunõuded peab Klient esitama Veebipoe kirjalikus vormis koos nõuet tõendavate dokumentidega.
Kui Saadetise kahjustumine või osaline kaotsiminek on Saadetise üleandmisel või kättesaamisel välisel vaatlusel arusaadav, tuleb Veebipoe sellest koheselt teavitada.
Juhul, kui Saadetise tavapärasel vastuvõtmisel Saaja poolt polnud kahjustumist võimalik tuvastada, siis on Kliendil võimalik esitada Veebipoe pretensioon või kahjunõue hiljemalt 7-e (seitsme) kalendripäeva jooksul, Saadetise Saajale üleandmise või väljastamise päevast arvestades.
Veebipoe ja Kliendi vahelised vaidlused püütakse esmajärjekorras lahendada pooltevaheliste läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole või Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Kauba vahetamine ja tagastamine
Kui e-poest ostetud kaup ei sobi või ei vasta Kliendi ootustele, on Kliendil õigus see tagastada või vahetada teise suuruse või mudeli vastu 15 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest.
Kliendil on võimalus e-poest Smartposti või Omniva pakiautomaati tellitud kaup 14 päeva jooksul tasuta tagastada, sisestades paki postiautomaati sama Smartposti uksekoodiga, mida kasutasite kauba kättesaamisel või Omniva sms-is toodud uksekoodiga, muudel juhtudel kannab kulud Klient.