fbpx

Kodu ja Magamisriided.

Kodu ja magamisriided. Pidžaamad, öösärgid, hommikumantlid, aluspesu, voodipesu

Loungewear Online Shop

Müügitingimused

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Kauba müüja on SinuAbi OÜ (edaspidi: müüja), aadress Tüve 16 Haapsalu 90506, registrikood 16074041, tel +372 55645125, e-posti aadress info@loungewear.ee.

1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused e-poe veebilehel. Kui ostja esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse ostja ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.

1.3. Ostja nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

2. TELLIMUSE ESITAMINE

2.1. Tellimusi saab SinuAbi OÜ e-poes loungewear.ee. esitada kas kliendina sisse logides või anonüümse kliendina.

2.2. Ostja valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.

2.3. Kui ostjal on kasutada sooduskupong, siis tuleb see sisestada ostukorvis olevale väljale „Sooduskood“ ja klõpsata nupul. Soodustus rakendub kogu ostukorvile.

2.4. Ostja valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.

2.5. Ostja kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Ostja kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad tema tegelikule soovile.

2.6. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.

2.7. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse.

2.8. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.

2.9. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh transpordikulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. KAUBA- JA HINNAINFO

3.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

3.2. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.

3.3. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE

4.1. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

4.2. Kaupa saab tellida Omniva, Itella või DPD pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile Omniva kullerteenust, Itella teenust või DPD kullerteenust kasutades.

4.3. Kauba kättesaamine pakiautomaadist:

4.3.1. Omniva, Smartposti või DPD pakiautomaati tellides lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu 2,95 eurot.

4.3.2. Pakiautomaati jõuab pakk maksimaalselt kolme tööpäeva jooksul alates sellest, kui ostja on saanud e-posti aadressile tellimuse kinnituse.

4.3.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse ostjat SMS-teatega, mis sisaldab ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.

4.3.4. Ostja kohustub pakiautomaadi unikaalset koodi hoidma hoolikalt, et kolmandad isikud ei saaks seda oma valdusse.

4.4. Kauba kättesaamine kulleriga:

4.4.1. Omniva kullerteenust, Itella teenust või DPD kullerteenust kasutades lisandub hinnale kohaletoimetamise tasu 5 eurot.

4.4.2. Kullerteenuse kasutajatele toimetatakse kaubad kohale tellimuses märgitud aadressile.

4.4.3. Kaubad tarnitakse kohale maksimaalselt kolme tööpäeva jooksul alates sellest, kui ostja on saanud e-posti aadressile tellimuse kinnituse.

4.5. Juhul, kui ostja avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest kohe teavitada müüja klienditeenindust.

5. OSTJA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

5.1. Müüjal on õigus kasutada (sh töödelda) ostja esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik ostja tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a makseteenust vahendavale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik ostu eest tasumiseks, ja posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kättetoimetamiseks ostjale.

5.2. Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs ostja pangaandmetele.

6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED

6.1. Kliendil on õigus lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Juhul kui ostja soovib kaupa tagastada, peab ta teavitama sellest müüja klienditeenindust meiliaadressil info@loungewear.ee

6.2. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus. Taganemisavaldus tuleb saata e-posti aadressile info@loungewear.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

6.3. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

6.4. Ostja on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.

6.5. Ostja võib tagastada kauba 14 päeva jooksul, kui selle pakendit ei ole kahjustatud, toodet ei ole kasutatud ning toode ei ole kahjustatud muul viisil.

Kui toote pakend on avatud või eemaldatud ja toodet on kasutatud, siis on müüjal õigus keelduda toote tagasi võtmisest tervisekaitse ja hügieenilistel põhjustel.

6.6. Juhul, kui ostja on tehingust taganenud, tagastab müüja ostjale ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

7. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

7.1. Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.

7.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@loungewear.ee või helistades telefonil +372 55645125.

7.3. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

7.4. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

7.5. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

8.1. Kui ostjal on pretensioone, tuleb need saata e-kirjaga aadressile info@loungewear.ee.

8.2. Kui ostja ja müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole Komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main).

#
X
#
X